loading...
آزمون روان -کنکور ارشد روانشناسی
آخرین ارسال های انجمن
امیر سامانی بازدید : 588 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (1)


 
تابستان فصل یوزپلنگ‌ها است.موجوداتی سریع و مصمم. چابک و جسور.

شکار بزرگی را هدف می گیرند و با تمام توان به سمتش می‌دوند؛ بارها این کار را کرده‌اند و ‌می‌دانند که اگر با تمام سرعت بدوند به شکار ‌‌می‌رسند، قبلا این طور بوده و شکار نصیبشان شده. تجربه شکارهای موفق قبلی شعار فعلی پوزپلنگ شده: با تمام توانت بدو!

هنوز نتوانسته‌ام به تور طبیعت‌گردی در کنیا، زیست‌گاه یوز آفریقایی بروم ، اگر نتیجه مذاکرات هسته‌ای کاهش قیمت دلار باشد شاید بتوانم به کنیا فکر کنم، یوزپلنگ ایرانی هم تا به حال ندیده‌ام ولی می‌دانم که تابستان فصل یوزپلنگ‌ها است.

دانشجویی است با اعتماد به نفس بالا، باهوش است وتجربیات تحصیلی گذشته‌اش نشان ‌می‌دهد که می‌تواند خوب درس بخواند، نمره‌هایش در دوره کارشناسی خوب بوده، توانایی یادگیریش بالاست و سرشار از انگیزه است.
می‌خواهد با تمام توانش درس بخواند، تصمیم گرفته امسال در کنکور ارشد روانشناسی شرکت کند. از تابستان شروع می‌کند.

 

درباره ما
Profile Pic
داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی، هدف سایت آزمون روان کمک به شما برای موفقیت در این آزمون است. تلاش بر این است تا با معرفی منابع مناسب، ارایه اطلاعات صحیح و صادقانه، آموزش روش‌های موثر مطالعه و یادگیری، پاسخگویی به پرسش‌های درسی ، اطلاع رسانی درباره کنکور و با انجام مشاوره و پشتیبانی تحصیلی از شما مسیر پیروزی‌تان را هموارتر و راه شما برای رسیدن به اهدافتان را کوتاه‌تر کنیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کانال تلگرام آزمون روان